Felhasználási feltételek

A LINDMAYERKATALIN.HU WEBOLDAL, TERMÉKE VAGY SZOLGÁLTATÁSA HASZNÁLATÁVAL A FELHASZNÁLÓ BELEEGYEZIK A JELEN ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK ELFOGADÁSÁBA, VALAMINT ESETLEGES VÁLTOZÁSOKBA.

AMENNYIBEN A FELHASZNÁLÓ NEM EGYEZIK BELE A FELTÉTELEKBE, AKKOR NE HASZNÁLJA A LINDMAYERKATALIN.HU WEBOLDALT, TERMÉKEIT, SZOLGÁLTATÁSAIT.

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cégnév: Csomóné Lindmayer Katalin, egyéni vállalkozó (székhely: 1026 Budapest, Gábor Áron u. 47, adószám: HU67749702), mint szolgáltató ("Szolgáltató") által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Az ÁSZF letölthető az alábbi linkről: https://www.lindmayerkatalin.hu/felhasznalasi-feltetelek2/

1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Csomóné Lindmayer Katalin
A szolgáltató székhelye: 1026 Budapest, Gábor Áron u. 47.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: katalin (kukac) lindmayer.hu
Nyilvántartási szám: 50695900
Adószáma: 67749702-1-41, HU67749702
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Telefonszáma: +36209527358
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: www.webnode.hu (Webnode AG, azonosító CH - 170.3.036.124-0, székhely Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Switzerland, kapcsolati e-mail: support@webnode.com)

2. FOGALMAK

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Honlap: a lindmayerkatalin.hu weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgáló weboldal

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

3. Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát - a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett - a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A szolgáltatás igénybevétele/megrendelése/előfizetése során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződést az arra jogosult fél a bíróság előtt megtámadhatja. Az eredményes megtámadás (pernyertesség) következtében a szerződés a megkötésének időpontjától érvénytelenné válik, vagy ha az más szerződést leplez, a felek jogait és kötelezettségeit a leplezett szerződés alapján kell megítélni. 

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

Árak

Az árak bruttó árak, forintban értendők, 0%-os ÁFÁ-t tartalmaznak. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.  

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Telefon: +36-20-9527358
  • E-mail: katalin{kukac}lindmayer.hu

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni.
Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.
Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg.
A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.
Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.

Amennyiben a Fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: https://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás.
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség ("meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása").

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

KÉRELMEIKET AZ ALÁBBI MÓDOKON TUDJÁK BEADNI

- Postán: 1253 Budapest, Pf.:10.,

- E-mail útján: bekelteto.testulet@bkik.hu

- weboldalunkon keresztül,https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa

- https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas weboldalon keresztül,

- Ügyfélkapu segítéségével,

- továbbá e-Papír felületen keresztül, név (címzett) : Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület

A Budapesti Békéltető Testületi Hivatali Kapu elérhetősége az alábbi: (nem cégkapu!!)

Rövid név: BBT

Teljes név: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület

KRID: 469532362

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai, írásos és képanyagi, valamint szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehetséges.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Az Eladónak nincs a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

A digitális adattartalom működése

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.

A termékek, szolgáltatások lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek, szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

Megrendelés menete

A www.lindmayerkatalin.hu weboldalon keresztül a felhasználók az alábbi szolgáltatásokat és digitális termékeket tudják megvásárolni: 

Műhelymunkák (szolgáltatás)
Előadások (szolgáltatás)
Tanfolyamok (szolgáltatás)
Mentorprogramok (szolgáltatás)
Elvonulások és Táborok (szolgáltatás)
Egyéni coaching program (szolgáltatás)
Konzultáció (szolgáltatás)
Tagsági előfizetés (szolgáltatás)
Online kurzusok, videó- és hanganyagok, e-könyvek (digitális termék)

A szolgáltatások és digitális termékek vásárlásának és kifizetésének módjai:

Előadások, műhelymunkák, Egyéni coaching, Konzultáció,
A Felhasználók bankkártyás vagy PayPal fizetéssel, illetve előre utalás útján tudják a szolgáltatás díját előre rendezni, ezzel biztosítják a helyüket az adott programon. A program tartalma még nem érhető el közvetlenül a befizetés után, csak a meghatározott időpontban. A Szolgáltató tehát a szolgáltatást csak később teljesíti, azonban a Felhasználók kifejezett kérésére, melyet a megrendelés leadásával, illetve kifizetéssel tesz nyilvánvalóvá.

Tanfolyamok, Mentorprogramok, Elvonulások, táborok
A tanfolyamok, mentorprogramok, elvonulások csak egy előre meghatározott, és a program leírásában feltüntetett minimum létszám esetén kerülnek megtartásra (személyesen vagy online), ebben az esetben a részvételi szándékot e-mailben jelzik Szolgáltató felé, és amennyiben összejön a létszám, egy megadott befizetési linken keresztül bankkártyával, vagy átutalással tudják rendezni a program díját. A programon való részvétel feltétele a díj rendezése.

Egyéni vagy csoportos Mentorprogram
A Felhasználók a mentorprogramra egy jelentkezési űrlapon keresztül jelentkezhetnek. Ezt egy rövid díjmentes felmérő online beszélgetés követi, ami alapján a Szolgáltató és a Felhasználó közösen eldönti, hogy szeretnének-e együtt dolgozni. Amennyiben igen, úgy a mentorprogram vagy a konzultáció díja egy összegben, előre fizetendő, egy megadott befizetési linken keresztül bankkártyával, vagy átutalással. 

Lemondási feltételek:
Amennyiben a Felhasználó nem jelenik meg az online vagy személyes találkozón az előre egyeztetett időpontban, az időpontot nem mondja le, és erről Szolgáltatót nem értesíti legalább 48 órával a találkozó előtt, az megtartottnak minősül, és a díja nem jár vissza. Az időpont lemondása a találkozó előtt 1 hét és 48 óra időtartam közötti időpontban esetén a teljesítési díj 50%-a a Felhasználó részére visszajár.
Amennyiben Szolgáltató részéről történik lemondás, úgy a Felhasználó részére a találkozó díja visszajár, vagy egy közösen megállapított új időpontban megtörténhet a találkozó pótlása.

Tagsági előfizetés
PayPal vagy Stripe rendszeren keresztül automata megújuló tagsági befeizetést igényelve történhet a kifizetés, erről minden esetben a Felhasználó dönt. Ettől eltérően lehetőség van minden hónapban külön befizetési linken keresztül, bankkártyával rendezni a havi tagsági díjat a Felhasználók, ezzel egy (adott havi) Facebook csoporthoz kapnak hozzáférést, ahol a teljesítés zajlik. 

Online kurzusok, videó- és hanganyagok, e-könyvek
A weboldalhoz tartozó zárt kurzusfelülethez kapnak hozzáférést azok a Felhasználók, akik online kurzust vásároltak. Itt csak a megvásárolt kurzusokat láthatják. A fizetés bankkártyával, PayPal vagy előreutalás útján történik. Az e-könyvekhez való hozzáférést a vásárlás utáni visszaigazoló e-mailben küldjük el a Felhasználóknak. A fizetés bankkártyával történik.

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti, és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. Felhívjuk figyelmét, hogy a számlázás az Ön által megadott névre és címre történik, annak utólagos megváltoztatására nincsen lehetőség.

Eljárás hibás ár esetén

Eladó nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék),
  • az olyan esetek, amikor nyilvánvaló, hogy a Termék nem az igazolható piaci áron került feltüntetésre és az Eladó nem kedvezménnyel értékesíti a (pl.: nyilvánvalóan elírt ár: 10 000 Ft helyett 1000 Ft-ért feltüntetett ár).

Igazolt piaci árnak az árukereső oldalak szerinti átlagár tekintendő.

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

Ön a "Kifizetés" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata - az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Bankkártyás, illetve PayPal fizetési módok választása esetén azonnal kifizetheti a terméket. Átutalás választása esetén Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

A rendelések feldolgozása egy lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának.

Eladónak jogában áll az Ön rendelését bármilyen okból visszautasítani, ebben az esetben nem jön létre szerződés.

A szerződés létrejötte a termék, szolgáltatás Vevő általi kifizetésével válik érvényessé.

Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe. Az ajánlat elfogadása és szerződéskötés a banki átutalás megérkezésének pillanatától kezdődik.

PayPal vagy bankkártyás fizetés esetén a fizetés azonnal megtehető a megfelelő adatok megadásával. A befizetés tényéről a rendszer Önnek egy automata visszaigazoló e-mailt küld sikeres fizetés esetén. Az ajánlat elfogadás és szerződéskötés a rendelés ellenértékének megérkezésének pillanatától kezdődik.

Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló webes felület/e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét - a helyes adatok megadásával egyidejűleg - a Megrendelés áttekintése felületen szerkesztve, vagy e-mail útján haladéktalanul a fent megadott emailcímen közölni.

FIZETÉSI MÓDOK

Banki előre utalás

Az utalást csak a rendelt termék, szolgáltatás e-mailben történő visszaigazolása után indítsa el. A szolgáltatás csak az utalás beérkezését követően lesz elérhető. A banki adatokat a visszaigazoló e-mail tartalmazza.

Bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Stripe elektronikus fizetéseket lebonyolító rendszerén keresztül valósulnak meg.

A Stripe egy technológiai vállalat, amely gazdasági infrastruktúrát épít az internet számára. Segítségével minden méretű vállalkozás - az újonnan induló vállalkozásoktól az állami vállalatokig - fizetéseket fogadhatnak el, és online irányíthatják vállalkozásaikat.

További információk a Stripe-ról (angol nyelvű oldal): stripe.com
Stripe adatvédelem, nyilatkozatok, szabályzatok

A Stripe online fizetési rendszere az alábbi bankkártyákkal és digitális pénztárcával történő fizetést teszi lehetővé (magyar vonatkozású lista):

  • MasterCard
  • VISA
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay

PayPal

Automata PayPal fizetés. Ha Előfizető a megrendelés során vagy később egy fizetés alkalmával PayPal fizetési módot használ, bizonyos esetekben az Automata PayPal fizetés (PayPal Fizetési Megállapodás/ PayPal Billing Agreement) elérhetővé válhat. Automata PayPal fizetés esetén a PayPal adatok újbóli megadása nélkül egyenlíthetőek ki az esedékes díjbekérők. Ennek feltétele, hogy Előfizető egy PayPal-os fizetés alkalmával a PayPal fizetési felületén nyilatkozik arról, hogy PayPal Számlázási Megállapodást (PayPal Billing Agreement) kíván kötni és igénybe venni. Szolgáltató nem kezel és nem tárol PayPal jelszavakat, egyedi azonosító generálódik a fizetéskor, ez alapján és a PayPal belépési azonosító alapján azonosítja Szolgáltató a PayPal fiókot. Automata PayPal fizetés esetén Előfizető az első fizetés alkalmával hozzájárul, hogy Szolgáltató ismétlődő fizetést kezdeményezzen a jövőben esedékes díjakra, és ezek esedékességekor a PayPal fiókhoz tartozó PayPal egyenleget az előfizetési díjjal megterhelje. Az Automata PayPal fizetéshez való hozzájárulás bármikor törölhető az Online ügyfélkapu felületen vagy a PayPal szolgáltató felületén a "My preapproved payments" szekció alatt. Automata PayPal fizetés esetén a díj az esedékesség (fizetési határidő) előtt 2 nappal kerül levonásra. Sikertelen PayPal-terhelés esetén a PayPal legfeljebb 2 további alkalommal kezdeményezi a fizetést azonos díjbekérő vonatkozásában. Három sikertelen terhelési kísérlet után az automata fizetés felfüggesztésre kerül.

Szolgáltató nem tartozik felelősséggel, ha az Előfizető általi fizetés a fizetésben közreműködő szolgáltató (PayPal, fizetési gateway, posta) hibájából nem kerül jóváírásra vagy adminisztrálásra Szolgáltatónál.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Szolgáltatás esetén nincs szállítás, illetve online elérés biztosított e-mail útján a megadott tartalmakhoz.

TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 90 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés

Eladó visszatarthatja a Termék, szolgáltatás átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént. Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.
Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek, szolgáltatások megszűntek. Erre tekintettel Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A szolgáltatás vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 14 munkanapon belül.

Felelősség kizárása 

A Szolgáltató nem rendelkezik orvosi végzettséggel. Nem diagnosztizál, nem ír fel kezelést, gyógyszert, gyógykezelést, orvosi leleteket, zárójelentéseket nem analizál vagy magyaráz. Ugyanígy nem javasol semmilyen egyéb szert, és a fentiek elhagyására sem buzdít. A Szolgáltató képzett és igazolt ThetaHealing® instruktor és konzulens, valamint HeartMath, BodyTalk® , Goulding Method® terapeuta. 

Minden, ami elhangzik egy konzultáción, workshopon vagy tanfolyamon, az javaslat és lehetőség. A lépések megtételéhez a Felhasználónak kell meghoznia a saját döntéseit, ami az ő saját felelőssége. Bármi, ami elhangzik egy konzultáción, workshopon vagy tanfolyamon, soha nem helyettesít vagy ír felül egy esetleges orvosi diagnózist vagy -kezelést. A magyar jogszabályok értelmében sem a ThetaHealing®, sem a HeartMath, sem HeartMath, BodyTalk® vagy Goulding Method® technika nem minősül hivatalos gyógyászati módszernek.

Külföldre történő értékesítés

A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

Eladó nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett termékkel, szolgáltatással kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy, hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

Eladó eltérő rendelkezése hiányában a Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden termék esetében.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott pénznemben valósul meg,

Eladó a termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti a termék, szolgáltatás biztosítását, szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint választhatja a termék személyes átvételét az Eladónál, ezzel élhet a nem magyarországi vásárló is.

Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a Webáruházban történő rendelést követően a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, saját költségére a megrendelt terméket visszaküldheti. Az elállási jog a szerződés megkötése és kézhezvétel időpontja között is érvényesíthető. Az elállási jog megrongált, nem rendeltetésszerű használat miatt meghibásodott termékre nem vonatkozik.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében nem illeti meg az elállási/felmondási jog Fogyasztót a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
továbbá szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki,
vagy a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát. 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el

Amennyiben elállási jogával élni kíván, azt e-mailben vagy postai levélben teheti meg. Ehhez mintát itt talál: innen töltse le Hivatkozzon a termékkel kapott számlaszámra és/vagy rendelési számra. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelembe a 14 nap beszámításakor. Ha postai levelet küld, javasolt ajánlott levélként feladni, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma. A megrendelt terméket juttassa vissza ügyfélszolgálatunk címére.

  • A felbontott higiéniai termékeket tartsa meg, mert ezekre a visszavásárlási kötelezettség nincs.
  • A terméket NE küldje vissza utánvéttel! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!
  • A visszaküldött terméket a beérkezését követően megvizsgáljuk.
  • A nem rendeltetésszerűen használt vagy megrongált termékre a visszavásárlási garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli.
  • Az elállást bejelentő levélben adja meg annak a számlának számlaszámát, a számlatulajdonos nevét, a Bank nevét, külföldi számla esetén az IBAN és/vagy SWIFT kódját, amelyre a termékár visszatérítést kapni kívánja.
  • A termék kézhezvételét követően a lehető leghamarabb, de legfeljebb (14) tizennégy munkanapon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

 2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

Garancia, jótállás

Ruházati termékek, cipő, és egyéb (nem műszaki termék) fogyasztási cikkek esetén a jelenlegi hazai szabályok alapján nincs kötelező jótállás. Hiba esetén a kellékszavatossági jogok alapján érvényesítheti a jogait a fogyasztó.

A Ptk. 6:159. §-ában megtalálható szavatossági jogokat a 2002. évi XXXVI. törvény építette be a régi Ptk-ba. A szavatossági szabályok a fogyasztói adásvételről szóló 1999/44/EK irányelv előírásait ültették át a magyar jogba 2003. július 1. napi hatállyal.

A szabályozás szerint a jogosult hibás teljesítés esetén ötféle szavatossági jogot érvényesíthet ebben a sorrendben, amitől kivételes esetben el lehet térni:

  • kijavítást,
  • kicserélést,
  • árleszállítást,
  • a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, illetve
  • elállhat a szerződéstől.

A Polgári Törvénykönyv idevágó szabálya a vásárlást követő hat hónapon belül a garanciához/jótálláshoz hasonló helyzetet eredményez. A fogyasztónak ebben az első hat hónapban - ha a hiba, vagy annak oka már a vásárláskor is megvolt a termékben, és arra külön nem hívták fel a figyelmét - joga van ahhoz, hogy követelje a kijavítást, vagy kicserélést, illetve a vételár visszafizetését.

Hiba alatt objektív hibát értünk, ami azt jelenti, hogy a termék nem alkalmas azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú szolgáltatásokat rendszerint használnak, és

- nem rendelkezik azzal a minőséggel, illetve nem nyújtja azt a teljesítményt, amely azonos fajtájú szolgáltatásoknál szokásos, és amelyet a jogosult elvárhat, figyelembe véve a szolgáltatás természetét, valamint a kötelezettnek, a gyártónak, az importálónak vagy ezek képviselőjének a szolgáltatás konkrét tulajdonságaira vonatkozó - különösen reklámban vagy az áru címkéjén megjelenő - nyilvános kijelentését, és

- nem alkalmas a jogosult által meghatározott célra, ha azt a jogosult a szerződéskötés (vásárlás) időpontjában a kötelezett (forgalmazó) tudomására hozta, és abba a kötelezett beleegyezett, valamint

- nem rendelkezik a kötelezett által adott leírásban szereplő, és az általa a jogosultnak mintaként bemutatott szolgáltatásban lévő tulajdonságokkal.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

Budapest, 2024. február 20.